#Werknemers

Hallo, werknemers

Een baan die bij je past en alle zaken geregeld.

Werknemers

Welkom bij MT-Connect!

Bij MT-Connect maken we het werken voor jou en je werkgever makkelijker. Wij verzorgen namelijk de volledige administratie rond je dienstverband. Als jij werkt via MT-Connect, sta je bij ons op de loonlijst. Dit betekent dat je salaris en andere zaken die met jouw arbeidsovereenkomst te maken hebben, door ons geregeld worden. Voor jou betekent dit minder gedoe, en direct toegang tot belangrijke informatie.

  • Eenvoudig:  Online al jou personeelszaken regelen! 
  • Snel: Een belletje en we gaan voor je aan de slag! 
  • Salaris: Je wordt altijd op tijd betaald!
  • Doorgroeien: We helpen je oneindig doorgroeien in je carrière!

Vragen of hulp nodig?

Heb je een vraag over je salaris, vakantiedagen, je gewerkte uren of andere werk gerelateerde zaken? Ons team staat voor je klaar! Je kunt ons eenvoudig bereiken via:

073 - 200 40 90

Direct antwoord

info@mt-connect.nl

Binnen 24 uur antwoord

Alles zelf regelen met Mijn MT-Connect

Met Mijn MT-Connect, ons werknemersportaal, heb je altijd en overal inzicht in jouw werkzaken. Dit portaal is beschikbaar als app en online en biedt je:

• Inzicht in je loonstroken en gewerkte uren.

• Belangrijke documenten je contracten en plaatsingen

HRM diensten

Belangrijke documenten en informatie

Mijn MT-Connect geeft je altijd toegang tot alles wat met jouw werk te maken heeft, zodat je gemakkelijk overzicht houdt.

We hebben een aantal handige documenten voor je op een rij gezet in Mijn MT-Connect:

Wil je weten wanneer je jouw loon kunt verwachten? Afhankelijk van de gemaakte afspraken met je werkgever kan dit wekelijks, om de vier weken of maandelijks zijn. De precieze data kun je terugvinden op de betaalkalender.

Bekijk hier de betaalkalender

Alle arbeidsvoorwaarden die op jouw contract van toepassing zijn, kun je terugvinden in de NBBU CAO voor uitzendkrachten

Bekijk hier jouw arbeidsvoorwaarden

Mocht het voorkomen dat je ziek wordt dan is dat natuurlijk hartstikke vervelend. We hopen uiteraard dat je snel weer beter wordt. Ziek melden en andere belangrijke kwesties omtrent verzuim hebben we samengevat in het ziekteverzuimreglement. Op die manier hopen we het je zo makkelijk mogelijk te maken.

Bekijk hier het ziekteveruimregelement.

Veel gestelde vragen

Heb je een vraag die vaker voorkomt, zoals over vergoedingen, vakantiedagen, of je contract? Kijk dan eerst bij de veel gestelde vragen op onze website of in de portal. Staat je vraag er niet bij? Bel of mail ons gerust!

Ik vind het wel verwarrend, waarom word ik door jullie betaald en niet door mijn werkgever?

Iemand in dienst nemen heeft veel – met name administratieve – gevolgen voor een werkgever. Voor die administratie is veel tijd en kennis nodig. Daarom kiezen veel werkgevers ervoor om te gaan payrollen: dat betekent dat ze al die werkzaamheden uitbesteden aan een extern bedrijf. Dat zijn wij! Verder ben je gewoon aan het werk voor jouw werkgever. Wij zullen er op de achtergrond voor zorgen dat jij jouw loon iedere periode op tijd ontvangt. Bovendien letten we erop dat alle vergoedingen en reserveringen waar je recht op hebt, netjes worden bijgehouden en uitbetaald. Wel zo fijn, toch?

Betaal ik dan een deel van mijn loon aan jullie?

Nee, jij ontvangt precies hetzelfde loon als iemand die bij jouw werkgever vast in dienst zou zijn in dezelfde functie. Doen wij alle administratie dan voor niets? Nee hoor, jouw werkgever betaalt uiteindelijk voor onze diensten.

Wat doen jullie met mijn persoonsgegevens?

Jouw persoonlijke gegevens zijn bij ons in vertrouwde handen. Wij verzamelen alleen de gegevens die nodig zijn voor onze dienstverlening. Enkel onze medewerkers, jouw werkgever en jijzelf hebben daar inzicht in. Onze systemen zijn uiteraard goed beveiligd. Gegevens worden nooit verstrekt aan derden zonder jouw schriftelijke toestemming.

Hoeveel gewerkte uren heeft mijn werkgever doorgegeven?

De doorgegeven uren zijn altijd terug te vinden op je loonspecificatie. Deze ontvang je op de dag van uitbetaling via je mail. Kom je onduidelijkheden tegen? Dan kun je de gewerkte uren altijd bij je werkgever opvragen.

Mijn gewerkte uren kloppen niet. Wat moet ik doen?

Oh jee! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. In dit geval kun je het best contact opnemen met jouw werkgever. Ben je via een uitzendbureau aan het werk? Dan kun je ook het betreffende bureau benaderen. Wij kunnen jouw uren pas wijzigen of corrigeren zodra we die opdracht hebben ontvangen van jouw werkgever of het uitzendbureau.

Ik wil op vakantie. Hoe vraag ik vakantiedagen aan?

Als je vakantiedagen op wilt nemen, dien je dit eerst te overleggen met je werkgever. Heb je dat gedaan? Dan kun je ons dit laten weten door te mailen naar info@mt-connect,nl. Hierbij is het wel belangrijk dat je het aantal vakantiedagen dat je op wilt nemen in uren aan ons doorgeeft. Neem je bijvoorbeeld één week vrij, waarin je normaalgesproken 40 uur zou werken? Dan geef je aan ons door dat je 40 uur aan vakantiedagen op wilt nemen. Je kunt nooit meer vakantiedagen opnemen dan je in totaal hebt opgebouwd.

Hoeveel vakantiedagen heb ik nog staan?

Het aantal vakantiedagen dat je nog hebt staan is altijd terug te vinden in een aantal uren op je loonspecificatie (onder het kopje ‘rechten’). Stel dat je 64 uur aan vakantiedagen hebt opgebouwd en je normaalgesproken 8 uur per dag werkt, dan kun je dus (64 : 8 = 8) acht vakantiedagen opnemen.

Ik wil mijn loonheffingskorting aan/uit zetten. Hoe doe ik dat?

Dat kun je simpelweg doen door het loonheffingsformulier opnieuw in te vullen en ondertekend naar ons te mailen (info@mt-connect.nl). 

Hoe dien ik mijn ID-bewijs aan te leveren?

Bij het aangaan van een arbeidscontract zijn wij verplicht om een geldig ID-bewijs van de medewerker in het dossier te hebben. Onderstaand lichten wij toe hoe je deze bij ons dient aan te leveren?

Een kopie van één van de onderstaande rechtsgeldige identiteitsbewijzen:
Paspoort afkomstig uit de EU- en EER-landen. Van jouw paspoort hebben wij een kopie nodig van de opengeklapte versie, waarbij alle randen en hoeken goed zichtbaar zijn. Ook moeten wij het Burgerservicenummer (BSN) kunnen zien.

Bij het oude model paspoort is het nummer al direct zichtbaar op de voorzijde van de opengeklapte versie. Alleen de voorzijde opengeklapte versie is in dit geval akkoord.
Bij het nieuwe paspoort (per 2014) staat het BSN nummer niet meer op de voorzijde, maar op de achterzijde van de kaart. In dit geval hebben wij een kopie voorzijde- en achterzijde van de houderpagina nodig op de opengeklapte manier.

073 - 200 40 90

info@mt-connect.nl

Heb je een andere vraag? Neem contact op

We helpen je graag verder. Laat je gegevens achter en één van onze medewerkers neemt op werkdagen binnen 24 uur contact met je op.

Contact opnemen mt connect

12 + 4 =

Samen bouwen aan jouw toekomst

Salaris en contracten? Laat ons het voor je doen!

logo MT Connect

Adres

Postbus 1005
5200 BA Den Bosch